We want to inform you, that this website is using cookies for correct cart formation and website functions. For more detailed information about cookies, and how to cancel your confirmation, can be found here.
AgreeClose
Start -> Programs -> Microsoft Office -> Microsoft Office Outlook
Wybierz menu Narzedzia Tools -> E-mail Accounts
Wybierz opcję 'Add a new e-mail account' i kliknij przycisk "Next".
Sprawdź pole POP3 (Connect to a POP3 e-mail server to download your e-mail). Kliknij przycisk "Next".
Wpisz naspepujące informacje w wymagane pola:
Informacje o użytkowniku "Your Name" - wpisz imie i nazwisko użytkownika lub naz firmy, która pozwala na identyfikację wiadomości wysłanych przez Ciebie "E-mail Address" - podaj swój adres e-mail, na przykład: name@yourdomain.com.
Imformacje o serwerze Incoming mail server (POP3) - wpisz nazwę serwera przychodzącego mail.names.lt Outgoing mail server (SMTP) - wpisz nazwę serwera wychodzącego mail.names.lt
Informacje o logowaniu "User Name" - wpisz pełną nazwę użytkownika poczty e-mail (name@yourdomain.com) "Password" - wpisz swoje hasło e-mail i zaznacz pole "Remember password". Następnie kliknij przycisk "More settings".
Kliknij zakładkę "Outgoing Server". UWAGA:: należy zaznaczyć pole " My outgoing server (SMTP) requires authentication". Kliknij przycisk "OK" a następnie "Next" i "Finish" w następnym oknie.
Twoja skrzynka mailowa została skonfigurowana. Miłego użytkowania.